Завантаження ...
Новобудови Києва
Новобудови Києва

Не крутить руль до упору в авто з ГПК

Не крутить руль до упору в авто з ГПК фото

Сьогодні більшість автомобілів обладнано ГПК. Гідравлічний підсилювач керма робить руль більш податливим і легким під час маніпуляцій, а також зменшує кількість обертів від одного крайнього положення до другого, шляхом чого покращується гострота реакцій автомобіля, його керованість, маневреність та зворотній зв’язок. Однак при недостатньому вмінні користування ГПК, він доволі швидко...

 

Сьогодні більшість автомобілів обладнано ГПК. Гідравлічний підсилювач керма робить руль більш податливим і легким під час маніпуляцій, а також зменшує кількість обертів від одного крайнього положення до другого, шляхом чого покращується гострота реакцій автомобіля, його керованість, маневреність та зворотній зв’язок.

Однак при недостатньому вмінні користування ГПК, він доволі швидко захоче на ремонт. Однією з причин є невмілі дії водіїв при паркуванні, коли руль обертається від упору до упору. Завдяки гідропідсилювачу водіям не потрібно напружувати руки – кермо можна обертати буквально одним пальцем. Механізм надійний, точний та суттєво підвищує комфорт під час їзди. Однак і для нього існують протипоказання. Якщо є бажання здійснити розворот максимально швидко і за меншу кількість прийомів, водію обертають руль від упору до упору. При чому в крайньому положенні, коли він вже набрав свій хід, стримують його силою. А такі дії приводять до неприємних наслідків.

Першими під удар потрапляють з’єднувальні патрубки – ті, що з браком, сильно зігнуті чи просто зношені обов’язково «вистрелять». І їх навіть не врятує перепускний клапан, котрий стравлює надлишковий тиск, оскільки його все одно достатньо для того, щоб потріскались з’єднувальні шланги або з них зірвало послаблений хомут.

Приєднуйтесь до наших сторінок в соцмережах і слідкуйте за головними подіями: