Завантаження ...
Новобудови Києва
Новобудови Києва

Чи треба переводити автомобіль на газ?

Якщо б не постійне підвищення цін на бензин, мало хто би задумувався переобладнанням авто на газ. Й справді пропан-бутан коштує недорого, що дозволяє суттєво скорочувати витрати на експлуатацію транспорту. Детально про плюси і мінуси установки ГБО і чи варто ставити машину на газ. Переваги газу, як автомобільного пального Для більшості з нас визначаючим фактором вибору автівки стануть ....

 

Якщо б не постійне підвищення цін на бензин, мало хто би задумувався переобладнанням авто на газ.  Й справді пропан-бутан коштує недорого, що дозволяє суттєво скорочувати витрати на експлуатацію транспорту. Детально про плюси і мінуси установки ГБО і чи варто ставити машину на газ.

Переваги газу, як автомобільного пального

Для більшості з нас визначаючим фактором вибору автівки стануть саме витрати на пальне для неї. Тому газ, який коштує вдвічі дешевше за бензин, здається найкращим варіантом пального для машини. Проте, проводити прямі паралельні з ціною палива не зовсім коректно. Річ в тому, що автомобіль на газі буде споживати на 25-30% пального більше, аніж на бензині. Відповідно, витрати ростуть і економія в порівнянні з бензином складе приблизно 25%.

На жаль, на такій невеликій економії всі переваги газобалонного обладнання закінчуються.

Недоліки ГБО

Спершу варто згадати про пристойну вартість самої установки. Сучасні якісні і сертифіковані ГБО від італійських та інших виробників, котрі себе гарно зарекомендували будуть мати й відповідну вартість. В результаті, щоб перевести автомобіль на інше пальне потрібна не одна тисяча гривень. В деталі не будемо вникати, адже суми варіюються залежно від різних чинників. Економити на якості обладнання взагалі не рекомендується, оскільки від того, наскільки правильно підібрана установка залежать не лише експлуатаційні показники автомобіля, але й вся безпека транспорту.

Тому намагатись шукати другорядних ідей і ризикувати безпекою ні в якому разі б не рекомендували. Необхідно отримати відповідний дозвіл на експлуатацію. Велика спокуса поставити газобалонове обладнання дешевше в якійсь «приватній» майстерні. Однак зовсім скоро можуть виникнути певні складнощі при експлуатації такої машини. В обов’язковому порядку потрібно встановлювати ГБО в спеціалізованій майстерні, котра має відповідний дозвіл на такого роду діяльність. Надалі потрібно буде регулярно проводити обслуговування балона та його перевірку.

Складнощі з експлуатацією транспорту

Якщо заправки бензину та дизеля розташовуються в місті майже в усіх районах, то щоб заправитись газом, потрібно заїжджати на спеціальні АЗС, які можуть бути в іншому кінці міста від Вас. Відповідно, потрібно покататись кілька десятків кілометрів, щоб заправитись, а це ще плюс витрати. Те саме можна сказати і про подорожі. Ви не можете точно знати, де на трасі Вам можуть попастись потрібні АЗС. І це також додає незручностей.

Надійність

Більшість фахівців, котрі займаються ремонтом двигунів, стверджують, що експлуатація авто на газі приводить до проблем з експлуатацією авто і необхідності проведення дорогого і складного ремонту. Визначено, що в машини на газі з’являється проблема з двигуном, в якому в циліндрах вигорає рідкоземельне напилення, що й приводить до наступних позачергових ремонтних робіт. Відновити мотор після таких пошкоджень буває складно, треба міняти блок циліндрів, а це ще плюс труднощі.

Чи окупиться установка газу?

Дати достовірну відповідь трохи складно, а точніше неможливо. Якщо машина використовується не дуже часто, а щорічний пробіг складає 10 000-15 000 кілометрів, то окупити дорогу установку буде нереально. А от якщо машина постійно на ходу і її пробіг на рік складає від 50 тисяч кілометрів, то за 1-2 роки експлуатації витрати повністю окупляться.

Саме тому необхідно визначити загальний пробіг транспорту і лише потім приймати рішення чи переводити машину на газ, чи ні.

Приєднуйтесь до наших сторінок в соцмережах і слідкуйте за головними подіями: