Завантаження ...
Новобудови Києва
Новобудови Києва

Навіщо на колесах вантажівки труба

Колеса деяких вантажівок доповнені загадковой трубою. Нам стало цікаво для чого вона, ось відповідь на це питання. Цілком очевидно, що це якийсь важливий конструктивний елемент. Найчастіше така трубка зустрічається на колесах армійських машинах. Насправді все досить просто. Отже, що ж це за загадкова металева трубка, яка йде від центру колеса до його краю? Може здатися, ....

 

Колеса деяких вантажівок доповнені загадковой трубою. Нам стало цікаво для чого вона, ось відповідь на це питання.  Цілком очевидно, що це якийсь важливий конструктивний елемент. Найчастіше така трубка зустрічається на колесах армійських машинах. Насправді все досить просто.

Отже, що ж це за загадкова металева трубка, яка йде від центру колеса до його краю? Може здатися, що це якась ручка. Насправді нічого подібного. Металева деталь є не більше, ніж захисним кожухом, який закриває систему централізованого регулювання тиску в шинах. Металева пластина закриває собою трубку, яка є найбільш вразливим елементом системи.

Для чого використовується система централізованого регулювання тиску в шинах? Для того, щоб в разі проколу одного з коліс при русі по твердому покриттю була можливість підтримувати накачування шини і тим самим мати можливість продовжувати рух, незважаючи на часткову втрату тиску. Крім цього дана система використовується для зменшення наявного тиску перед тим, як почати рухатися по пересіченій місцевості. Для вантажних, особливо військових автомобілів дана функція є життєво необхідною.

Управління системою контролю тиску здійснюється прямо з кабіни водія. Для цього в розпорядженні автомобіліста на приладовій панелі є спеціальний тумблер і манометр.

Приєднуйтесь до наших сторінок в соцмережах і слідкуйте за головними подіями: