Завантаження ...
Новобудови Києва
Новобудови Києва

Новий вид шахрайства через Нову пошту

Новий вид шахрайства через Нову пошту фото

З’явилася нова схема шахрайства. Завдяки такий мохинації мешканець столиці втратив 180 тисяч гривень та горіхи. Чоловік, чию посилку з горіхами вартістю 180 тисяч гривень вкрали в одному з відділень “Нової пошти” у Києві, став жертвою шахрайства. Про це ТСН.ua повідомили у пресслужбі компанії.

У шахраїв з'явилася нова, вкрай зухвала, схема ошуканства українців. Спрацювати вона може лише тоді, коли жертва ошуканства повністю довіряє злочинцям.

Як працює схема на "Новій пошті"

На популярних онлайн-платформах шахраї шукають дорогі товари. Після чого зв'язуються із продавцями та говорять про свою готовність внести передоплату. Однак для того, щоб її зробити, просять надати номер експрес-накладної про відправку. Аргументують вони це спробою убезпечити себе від шахрайства.

Згодом вони просять продавця вказати одержувачем посилки себе, запевняючи, що ризику в цьому немає, тому що людина, по суті, відправляє товар самому собі.

Пізніше шахраї вносять передоплату на картку. І просять змінити інформацію про одержувача в мобільному додатку чи бізнес-кабінеті.

“Якщо продавець погоджується і робить все, як йому сказали, — відправляє вантаж і скидає шахраям експрес-накладну про відправку посилки, — вони, знаючи ПІБ одержувача, оперативно підробляють документи та забирають вантаж замість нього. Визначити підроблені документи вкрай складно: оператор “Нової пошти” не має таких компетенцій та технічних засобів, він може лише зіставити ПІБ з паспорта з ПІБ зазначеного одержувача”, — пояснили ТСН.ua в пресслужбі компанії.

Яку оголошену вартість ставити

Ще один нюанс, на якому шахраї ловлять довірливих українців, — оголошена вартість. Часто, щоб менше платити за доставку, її вказують менше за фактичну вартість товару. Так було і у разі горіхів за 180 тисяч гривень.

“У даному кейсі клієнт відправляв не тону горіхів як вантаж, а окремі посилки. Всього 34 експрес-накладних. Оцінив вартість кожної коробки в 30 гривень. Таким чином загальна оголошена вартість всього вантажу склала понад 1000 гривень. А якби клієнт вказав спочатку реальну вартість вантажу, то доставка йому обійшлася б всього на 866 гривень дорожче. Оголошена вартість — це та сума, яка виплачується клієнту як компенсація у разі форс-мажору: втрати або псування посилки”, — зазначили у “Новій пошті”.

Продовження історії з горіхами

Клієнту, який втратив посилку з горіхами, порадили звернутися до правоохоронців. У рамках кримінального розгляду компанія надасть правоохоронцям відеозаписи з камер спостереження, а також всю наявну інформацію про інцидент.

“Ми також закликаємо своїх клієнтів бути пильними при здійсненні операцій купівлі-продажу в інтернеті, дотримуватись правил кібергігієни, щоб не стати жертвою шахрайської схеми”, — наголосили у компанії.

Приєднуйтесь до наших сторінок в соцмережах і слідкуйте за головними подіями: