Завантаження ...
knukim.edu.ua

Продали 500 тисяч примірників марки "Рускій воєнний корабль", "Укрпошта" обмежує реалізацію

2.jpg

За 5 днів з моменту запуску поштової марки «Рускій воєнний корабль, іді…» «Укрпошта» продала майже пів мільйона примірників. Сьогодні підприємство оголосило про введення обмежень при реалізації популярної марки.

Через значний ажіотаж, «Укрпошта» ввела обмеження на придбання популярної марки, яка має назву відомого афоризму «Рускій воєнний корабль, іді…».

Ось, як про це написано на фейсбук сторінці державного підприємства:

«Пройшло 5 днів з моменту запуску поштової марки з кораблем, а вже продано майже пів мільйона екземплярів. Тираж складав 1 млн, і додруковувати його ми не плануємо. Тож кожна марка збереже свою історичну цінність. Деякі люди починають продавати куплене за спекуляційними цінами.

Наприклад, на Ebay вже можна купити конверт з маркою за $1000. Але Укрпошта не підтримує це та будь-які благодійні або інші ініціативи з маркою (за виключенням аукціону на Prozorro: bit.ly/auktsion-marka). Адже простежити, куди йдуть кошти з продажу марок, неможливо. Тому, щоб зменшити спекуляції й щоб марки дісталися якомога більшій кількості людей, ми вводимо деякі обмеження».

З понеділка, 18 квітня, можна купити не більше ніж 5 листів (1 лист = 6 марок) в одні руки будь-якого номіналу. Поштові марки з кораблем вже є у всіх обласних центрах України (окрім Херсонщини, Криму, Донеччини та Луганщини, де для них залишили резерв).

«Укрпошта»: меми щодо ажіотажу навколо продажу марки «Русскій воєнний корабль, іді…». Фото: ФБ сторінка «Укрпошти»

«Ми скасовуємо всі замовлення в інтернет-магазині (деякі з них, до речі, були на понад 30 тис. марок). Перепрошуємо за незручності, які виникали під час онлайн-замовлень», — повідомляє «Укрпошта».

Інтернет-покупці отримають додаткове повідомлення й зможуть оформити покупку повторно, проте не більше ніж 3 листи на 1 замовлення. Багато покупок з однієї адреси будуть блокуватись.

«Ми вже маємо ідеї й готуємо нові випуски, але поки просимо зберігати холодний розум при покупці марок з кораблем. Нехай вони дістануться якомога більшій кількості людей, а не якомога більше листів одній людині», — пояснила свою позицію «Укрпошта».

Очільник «Укрпошти» Ігор Смілянський в ефірі загальнонаціонального телемарафону говорив про наміри «Укрпошти» випустити додатковий наклад популярної марки, а також йшлося про футболки з кораблем, який йде за відомим маршрутом.

Ольга СКОТНІКОВА, «Вечірній Київ»