Завантаження ...
Новобудови Києва
Новобудови Києва

Не глушить двигун під час заправки - це шкідливо

Не глушить двигун під час заправки - це шкідливо фото

Всі знають, що пальне не заливається на заправці тоді, коли працює двигун. Однак деякі водії вперто ігнорують цю вказівку, посилаючись на масу плачевних наслідків для машини. Що може статись з машиною, якщо постійно глушити двигун під час заправки, ми вже вияснили і поділимось з вами. Аргумент, який найчастіше можна почути від ...

 

Всі знають, що пальне не заливається на заправці тоді, коли працює двигун.  Однак деякі водії вперто ігнорують цю вказівку, посилаючись на масу плачевних наслідків для машини. Що може статись з машиною, якщо постійно глушити двигун під час заправки, ми вже вияснили і поділимось з вами.

Аргумент, який найчастіше можна почути від тих, хто завжди глушить двигун перед тим, як вставити пістолет в горловину паливного баку – висока ймовірність вибуху. В повітрі біля колонок витають випари бензину і достатньо всього лише однієї іскри, щоб вогонь в лічені хвилини захопив всю територію комплексу. І провиною цього може стати навіть не запальничка: дати іскру можуть несправні реле в машині, стартер або й свічки.

Наскільки ж серйозними мають бути докази противників цієї маніпуляції, якщо вони готові ризикувати не лише своїм життям, але й здоров’ям оточуючих, залишаючи двигун в робочому стані, зупинившись біля колонки. На різних інтернет-ресурсах можна відшукати низку можливих аргументів. Не всі з них є правдивими, але є кілька, що справді заслуговують уваги.

Стартер

Мабуть, одна із найбільш вагомих причин не глушити двигун зайвий раз – навантаження на стартер, якому піддається агрегат кожен раз, коли водій запускає двигун. Для сучасних та відносно нових автомобілів, що перебувають у регіонах із м’яким кліматом, це не критично, але й не корисно – ресурс від зайвих розкручувань не збільшується. Для старіших машин додаткові запуски взагалі можуть стати фатальними – можете уточнити в будь-якого власника старішої моделі, вони вам підтвердять.

Акумулятор

Зрозуміло, що не лише стартер, але й акумулятор навантажується при запусках двигуна. Знову ж таки, якщо батарея справна, то їй нічого не буде. Але якщо вона вже трішки «підсіла» або зносилась, то на заправці ви затримаєтесь набагато довше, аніж планували. А особливо якщо ще й мінусові температури, коли й без того акумулятору доводиться складно.

Ще нюанс

Сильний мороз негативно впливає в принципі на все електрообладнання автомобіля – і на сигналізацію в тому числі. Додаткові встановленні охоронні системи і так люблять час від часу збиватись, нервуючи власника, а взимку регулярність глюків ще більша.

«Якщо не хочете зависнути на АЗС на кілька годин, дотримуйтесь рекомендацій технічних консультантів, які самі до кінця не впевнені, як привести свою продукцію до життя, то не глушіть зайвий раз мотор» - саме таким девізом керуються ті, хто ігнорує на заправках вимоги правил протипожежної безпеки.

Турбіна

У переліку тих, хто завжди заправляється із працюючим мотором – власники машин із наддувними двигунами. Попасти на дорогий ремонт турбіни – нічне жахіття для них, тому вони намагаються виконувати всі рекомендації виробника, щоб компресор не накрився раніше свого часу. Автобудівники саме радять не глушити двигун одразу ж після зупинки – турбіні потрібно дати як мінімум 5 хвилин на вистигання, щоб виключити перепади температур та, як наслідок, порушення герметичності зварки, прокладок та іншого.

Але все ж таки двигун краще глушити.

Ремонт того самого стартера чи турбіни обійдеться вам дешевше, аніж покупка нової машини. Додамо, що не зважаючи на всі ризики, запалювання на АЗС краще вимикати – недурно ввели ж це правило. Якщо з вашої провини станеться загоряння чи вибух, то ви ризикуєте не лише своїм здоров’ям та життям, але й оточуючих.

Але навіть якщо до шкоди здоров’ю не дійде, заплатите солідний штраф за порушення приписів.

Приєднуйтесь до наших сторінок в соцмережах і слідкуйте за головними подіями: