Завантаження ...

Як боротися з окисленними клемами аккумулятора

В залежності від того, в якому стані клеми акумулятора автомобіля, буде запускатися двигун. Чим чистише клеми, тим швидше і найдіше буде відбуватися старт. У разі появи окислення навіть дуже потужний заряд має всі шанси не перейти в стартер автомобіля, а це значить, що пуску двигуна не відбудеться. Як нескладно здогадатися, постійна увага і догляд за клемами дозволить уникнути .....

 

В залежності від того, в якому стані клеми акумулятора автомобіля, буде запускатися двигун. Чим чистише клеми, тим швидше і найдіше буде відбуватися старт.  У разі появи окислення навіть дуже потужний заряд має всі шанси не перейти в стартер автомобіля, а це значить, що пуску двигуна не відбудеться. Як нескладно здогадатися, постійна увага і догляд за клемами дозволить уникнути подібних проблем. І все-таки хотілося б подолати шкідливе окислення раз і назавжд

Причини швидкого окислення клем

У більшості випадків окислення акумуляторних клем відбувається через те, що в акумулятор потрапляють випаровування з самої батареї. Вони спрямовуються в зазор між клемами і осідають там у вигляді конденсату. Результатом даного процесу стає розвиток електромеханічної корозії. Поступово металеві елементи батареї покриваються білим або жовтим нальотом. Витік парів в свою чергу відбувається через мініатюрні тріщини, які так чи інакше з'являються навколо контактів. Найчастіше таке спостерігається на акумуляторах, які використовуються вже не один рік.

Крім того, причиною утворення мікротріщин є ще й те, що при спробі зняти клему багато автомобілістів починають її розхитувати. Правильним буде робити це за допомогою кругових рухів. Також не можна користуватися викруткою, намагаючись зіпхнути клему. Втім, навіть якщо робити все правильно, то рано чи пізно мікротріщини все одно з'являться. Все тому, що другою важливою причиною їх утворення залишається вібрація автомобіля, від якої (з цілком зрозумілих причин) нікуди не дітися під час їзди.

Як вирішити проблему постійного окислення

Розібравшись з причинами окислення клем, перейдемо до способу вирішення проблеми. Даний метод працює в тих випадках, коли контакти окислюються саме через мікротріщини. Методика, скажімо прямо - «дідівська». Полягає вона в тому, що необхідно зробити на кожну клему дві подушечки-прокладки. Використовувати для їх створення необхідно повсть.

Кожна прокладка повинна мати в центрі отвір так, щоб її можна було надіти на контакт. Перед використанням подушечки слід гарненько просочити в моторному маслі. Після установки захисного елемента, поверх нього надівається клема. Прокладка, просочена маслом, в свою чергу допоможе закрити всі мікротріщини і захистити металеві елементи від парів.

мрия