Завантаження ...

Іномарки, що ламаються частіше інших

Зламатися може любий транспортний засіб, але є такі авто, що виходять з ладу частіше інших. Ресурс цих автомобілів дуже малий, і з часом це дає про себе знати. Представляємо вашій увазі п'ятірку автомобілів, що постійно ламаються: 5-е місце – Toyota Avensis Автомобілі марки Toyota славляться своєю високою надійністю і невибагливістю, але Toyota Avensis 2-го покоління все ....

Зламатися може любий транспортний засіб, але є такі авто, що виходять з ладу частіше інших.  Ресурс цих автомобілів дуже малий, і з часом це дає про себе знати. Представляємо вашій  увазі п'ятірку автомобілів, що постійно ламаються:

5-е місце – Toyota Avensis

Автомобілі марки Toyota славляться своєю високою надійністю і невибагливістю, але Toyota Avensis 2-го покоління все псує. Автомобіль з двигуном об'ємом 1.8 літра мав такі проблеми як підвищена витрата масла і задираки шатунних вкладишів. З механічною коробкою передач теж не все так гладко, вона починала гудіти на пробігу в 60-100 тисяч кілометрів. У підвісці ж, часто виходять з ладу стійки. Ще є проблеми з передньою оптикою, вона часто пітніє.

4-е місце – Peugeot 307

Peugeot 307 володіє дуже великим списком проблем в різних вузлах. Коробки передач ненадійні, постійні проблеми з електронікою, на пробігу близько 150 тисяч кілометрів виходить з ладу рульова рейка. Також ненадійний насос Гура і ще багато дрібних проблем. Все це робить автомобіль дуже ненадійним, і розглядати автомобіль для покупки не варто.

3-е місце – SAAB 9-5 3.0 tdi

Не варто розглядати до покупки і SAAB 9-5 з двигуном 3.0L tdi. Дизельний двигун з турбіною піднесе вам масу проблем. При великих пробігах починають відмовляти форсунки, гільзи циліндрів обсипаються і обгоряють поршні. Також підкинути проблем вам може турбіна. Вартість і наявність запчастин на SAAB вас здивує, запчастини дорогі і їх мало де знайдеш, так як авто досить рідкісне.

2-е місце – Alfa Romeo 147

Alfa Romeo 147 - це один з найбільш ненадійних автомобілів. Робот Selespeed працює дуже погано, передачі включаються з характерними "поштовхами", і робить він це, коли йому захочеться. Коробка передач ненадійна. Двигун Twin Spark їздить десь 20-40 тисяч кілометрів до капітального ремонту. Постійні проблеми з ГРМ, вічно сиплеться підвіска і проблеми з електронікою. Все це робить автомобіль дуже ненадійним, і купувати його варто тільки справжнім фанатам.

1-е місце – Audi A6 C7 2.0 tdi

У Audi A6 C7 великі проблеми з надійністю. Коробка S-Tronic не живе більше 100.000 км, а варіатор Multitronic проходить не більше 150 000 км. Ремонт коробок на Audi коштує дуже великих грошей. Двигун з турбіною теж має масу проблем.

До 100-150 тисячам приходить час обслуговувати ГРМ, а варто все це коштує дуже великих грошей. Так само може вийти з ладу привід масляного насоса, що може привести до смерті двигуна. З підвіскою теж не все так гладко, вона швидко зношується. Не обійшлося і без проблем з електронікою, часто щось барахлить. Все це, робить автомобіль дуже дорогим в обслуговуванні.

Приєднуйтесь до наших сторінок в соцмережах і слідкуйте за головними подіями:
мрия