З думками про підростаюче покоління

Початок навчального року виявився для ЗБІЦу багатим на події. Спочатку школярі відвідали музейний урок «Чернігівщина − край партизанської слави» в міському музеї, де із зацікавленням прослухали історію партизанського руху на Чернігівщині. Дивно було учням чути, що в ті важкі, суворі й жорстокі часи такі ж, як вони, їх ровесники, вели героїчну боротьбу проти нацистських окупантів.

Початок навчального року виявився для ЗБІЦу багатим на події. Спочатку школярі відвідали музейний урок «Чернігівщина − край партизанської слави» в міському музеї, де із зацікавленням прослухали історію партизанського руху на Чернігівщині. Дивно було учням чути, що в ті важкі, суворі й жорстокі часи такі ж, як вони, їх ровесники, вели героїчну боротьбу проти нацистських окупантів. І, звичайно ж, їх вразили артефакти, які власними зусиллями зібрав директор музею Євген Абдулаєвич Алімов і які до цих пір викликають у відвідувачів сильні емоції.

Буквально через кілька днів на школярів очікував бібліотечний урок «Не бійся заглядати у словник». Потрібно було показати вміння користуватися словниками. Учні прослухали історію їх створення і спробували знайти задані слова в різних видах словників. Не все складалося легко, але учні впоралися із цим завданням блискуче.

Наступний захід носив розважальний характер − хлопцям і дівчатам було запропоновано взяти участь у вікторині «Читання − це тренажер для розуму». Третьокласники показали прекрасне знання казкових персонажів, їх висловлювань і дій у різних ситуаціях. Ерудити зібрали найбільшу кількість жетонів і в результаті запеклої боротьби виявилися кращими. Всім було весело, всі прийняли в конкурсах найактивнішу участь.

Серйозна тема «Правове виховання: пустощі й кримінальна відповідальність» не залишила байдужими одинадцятикласників. Їм хотілося знати, як і в якій ситуації потрібно себе вести, щоб не виникло проблем, адже з кримінальною відповідальністю жарти погані. Тому старшокласники задавали багато запитань і намагалися з'ясувати, які вчинки ведуть до покарання, а які ні, та чим загрожує вчинення перших. У цілому вийшов конструктивний діалог, в ході якого учні почерпнули для себе багато корисної інформації.
 

Усі заходи були абсолютно різними, але їх об'єднало одне: в цікавій формі вони донесли до підростаючого покоління корисну інформацію, з якої кожен неодмінно знайшов щось важливе й потрібне для себе!