Про організацію харчування в загальноосвітніх навчальних закладах

Управління освіти і науки Славутицької міської ради інформує, що з 19.02.2018 р. організовано гаряче харчування учнів в загальноосвітніх навчальних закладах міста. Внесені зміни до штатних розписів загальноосвітніх навчальних закладів відповідно до наказу Міністерства освіти і науки...

 
Управління освіти і науки Славутицької міської ради інформує, що з 19.02.2018 р. організовано гаряче харчування учнів в загальноосвітніх навчальних закладах міста. Внесені зміни до штатних розписів загальноосвітніх навчальних закладів відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України №1205 «Про затвердження Типових штатних нормативів загальноосвітніх навчальних закладів» від 06.12.2010 та введені в штат працівники харчоблоків.

Рішенням виконавчого комітету Славутицької міської ради №99 «Про встановлення грошової вартості витрат на харчування учнів» від 07.02.2018 встановлені такі грошові норми харчування на одну дитину в день:
▪ для учнів 2–4-х класів – 15 грн з розрахунку: 60% – батьківська плата,0 40% – кошти місцевого бюджету;
▪ для учнів 5–11-х класів – 20 грн.

Згідно рішення виконавчого комітету Славутицької міської ради №647 «Про звільнення від батьківської плати за харчування дітей у закладах дошкільної та загальної середньої освіти» від 08.11.2017, забезпечені безкоштовними обідами наступні категорії дітей: ▪ учні із числа дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування; ▪ діти із сімей, які отримують державну соціальну допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім'ям»;

▪ діти-інваліди, які навчаються в інклюзивних класах;
▪ діти з інвалідністю;
▪ діти учасників антитерористичної операції;
▪ діти учасників бойових дій;
▪ діти з багатодітних сімей;
▪ діти із сімей внутрішньопереміщених осіб;
▪ діти-напівсироти.

Із вищеперерахованих категорій безкоштовним харчуванням охоплені 443 учні 2−11-х класів, учні 2−4-х класів, батьківська плата яких складає 60% від повної вартості харчування– 463 особи.