З якого приводу славутичане зверталися до Славутицької міської ради

Відділом з питань діловодства, звернень громадян та контролю проаналізовано роботу з письмовими зверненнями громадян у 2017 році. У порівнянні з 2016 роком їх кількість збільшилася із 895 до 999. Зменшилась кількість звернень до міської аварійно-диспетчерської служби (АДС) «1581».

 
Відділом з питань діловодства, звернень громадян та контролю проаналізовано роботу з письмовими зверненнями громадян у 2017 році. У порівнянні з 2016 роком їх кількість збільшилася із 895 до 999. Зменшилась кількість звернень до міської аварійно-диспетчерської служби (АДС) «1581». Із 12 998 повідомлень (2016 рік – 14 661), що надійшли до АДС, невідкладно вирішено – 8 067, до 3-х днів – 3 986, до 15-ти днів – 484, до місяця – 19, більше місяця – 442.

Міським головою здійснено 27 особистих прийомів громадян, під час яких розглянуто 111 звернень громадян.
Гендерний аналіз показує, що жінки частіше звертались до виконавчого комітету, ніж чоловіки (486 та 444 відповідно).

Електронні петиції є дієвим інструментом сучасного демократичного устрою розвинутих країн. У 2017 році надійшло 7 електронних петицій.

З метою покращення соціально-побутових умов проживання інвалідів війни, учасників бойових дій, членів сімей загиблих виконавчим комітетом Славутицької міської ради прийнято новий «Порядок надання разової грошової допомоги на проведення ремонту власних житлових квартир та будинків», що вплинуло на збільшення кількості письмових звернень від таких категорій громадян.

Протягом 2017 року надійшло 195 звернень, що направлені через органи влади, інші органи та установи. Переважна їх частина надійшла через урядову “гарячу лінію” – 173, через Київську обласну державну адміністрацію − 21 та 1 звернення надійшло від обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів. 60 звернень стосувались питань комунального господарства, 38 –соціального захисту, 10 – житлових питань.

Із 999 звернень громадян – 46 пропозицій та 67 скарг. Пропозиції стосувались детального планування території Добринінського кварталу, встановлення додаткового освітлення в Тбіліському кварталі, зміни тарифу у зв’язку з підняттям рівня мінімальної заробітної плати, введення додаткового регіонального електропотягу Славутич−Київ, встановлення додаткової лавки для відпочинку біля Тбіліського кварталу, поміщення бездоглядних пенсіонерів до Будинку вкрай похилого віку, встановлення огородження для прибудинкових квітників, надання допомоги в друкуванні посібника-альманаха «Абетка маленького славутичанина», вирішення питань з безпритульними тваринами, встановлення велопаркувальної станції, експериментальних дорожніх знаків, облаштування спортивного майданчика, відзначення новорічних та Різдвяних свят тощо.

Скарги стосувались неякісної та несвоєчасної подачі теплоносія до багатоквартирних житлових будинків, якості послуги гарячого та холодного водопостачання, зволікання з ремонтом покрівлі житлового будинку, якості міжміських перевезень підприємством ПРП «АТАСС», призначення субсидій, дій посадових осіб управління соціального захисту населення щодо відмови у виплаті допомоги при народженні дитини, роботи міського сектору Державної міграційної служби.


За матеріалами відділу з питань діловодства,
звернень громадян та контролю