Завантаження ...
Новобудови Києва
Новобудови Києва

Працює «гаряча лінія» Київської ОВА

Працює «гаряча лінія» Київської ОВА фото

Жителі Київщини можуть залишати звернення на «гарячу лінію» КОВА.

Як повідомляє Київська обласна державна адміністрація, за номером (044) 363 07 34 громадяни можуть звернутися за допомогою чи консультацією щодо роботи структурних підрозділів ОВА, реагування на будь-яку надзвичайну ситуацію чи подію на території Київської області.

Так, з 6 до 12 березня на телефон «гарячої лінії» Київської ОВА надійшло 168 дзвінків. Питання, що порушували жителі області під час звернення, передані в роботу до відповідних структурних підрозділів.

 Кол-центр працює щоденно, за винятком вихідних днів, із понеділка до п’ятниці. Графік роботи: з 09:00 до 18:00.

Нагадаємо, у Славутичі також працює Відділ по роботі з населенням міста "Контакт-центр", сновними завданнями відділу є:

- здійснення цілодобового прийому звернень громадян в телефонному та в онлайн режимі;

- визначення відповідальних суб’єктів господарювання з виконання робіт відповідно до отриманих заяв, скарг і повідомлень;

- забезпечення зворотнього зв’язку із суб’єктами звернень;

- цілодобовий перегляд онлайн трансляції камер відеонагляду міської системи відеоспостереження та невідкладне інформування уповноважених суб’єктів реагування.

Контактні телефони: 

1581 або 2-15-81, 2-28-16

(095) 727-78-26

(073) 097-01-79

Славутицький «Контакт-центр» працює цілодобово.

 

Приєднуйтесь до наших сторінок в соцмережах і слідкуйте за головними подіями: