Завантаження ...

Як актуалізувати дані на порталі Дія про реєстрацію місця проживання?

100.jpg

Актулізувати дані означає отримати можливість на порталі Дія для електронного витягу про реєстрацію місця проживання.

Роз'яснення щодо цього надає Центр надання адміністративних послуг м. Славутич.

Реєстр територіальної громади - інформаційно-комунікаційна система, призначена для обробки визначеної Законом України «Про надання публічних (електронних публічних) послуг щодо декларування та реєстрації місця проживання в Україні» інформації, що створюється, ведеться та адмініструється органом реєстрації у порядку, визначеному цим Законом. Тобто це інформація про осіб, місце проживання яких зареєстроване на певній території (місто Славутич).

Реєстр територіальної громади міста Славутича наповнюється щоденно. Надаючи адміністративні послуги адміністратори ЦНАП вносять зміни та оновлюють дані в цьому Реєстрі.

Проте, залишається відсоток мешканців Славутича, дані яких не актуалізовані.

Актуалізація інформації в реєстрі територіальної громади міста Славутича необхідна в умовах надзвичайно активного впровадження додатку «Дія».

Згідно Закону України «Про надання публічних (електронних публічних) послуг щодо декларування та реєстрації місця проживання в Україні» — зареєстроване місце проживання можна підтвердити завдяки: 1. паспорту громадянина України, виготовленого у формі книжечки;

2. паспорту громадянина України або паспорту громадянина України для виїзду за кордон у формі е-паспорта або е- паспорта для виїзду за кордон; 3. витягу з реєстру територіальної громади. Витяг доступний для громадян на Порталі Дія за посиланням diia.gov.ua.

Витяг, зокрема, містить наявну у відомчій інформаційній системі ДМС інформацію про особу, адресу та дату задекларованого/зареєстрованого місця її проживання (перебування) або адресу та дату зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування), або відомості про скасування декларування/реєстрації/зняття з задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування).

Крім того, на сформований витяг автоматично наноситься унікальний електронний ідентифікатор (QR-код). Інформацію можна буде зчитати та перевірити спеціальними технічними засобами шляхом отримання даних із відомчої інформаційної системи ДМС.

ШАНОВНІ СЛАВУТИЧАНИ! Для актуалізації інформації в Реєстрі територіальної громади Славутича необхідно звернутися до Центру надання адміністративних послуг (ЦНАП) за адресою вул. Героїв Дніпра, 2 та надати наступні документи:

1) Оригінал паспорта громадянина України (книжечка або ID–картка).

2) Оригінали свідоцтва про народження дітей.

3) Реєстраційний номер облікової картки платника податків

(ідентифікаційний код).

Тимчасовий графік роботи ЦНАП

Понеділок - П’ятниця з 09.00 до 17.00 без перерви на обід.

Телефони для консультацій: 2-96-94; 2-99-26; 095-606-15-70; 095-095-11-4

Нагадаємо, ЦНАП м. Славутич повідомляв, що послуга з надання довідки про склад зареєстрованих у житловому приміщенні осіб скасована – наразі у Центрі надання адміністративних послуг виконавчого комітету Славутицької міської ради власник або співвласник житла може замовити витяг з Реєстру територіальної громади про осіб, які задекларували або зареєстрували своє місце проживання (перебування) у належному їм житлі. 

мрия