6 Січня 2022
1380
Методичні рекомендації для встановлення категорій особливих освітніх потреб та визначення рівня підтримки в освітньому процесі опублікувало Міністерство освіти і науки.
МОН надало їх, оскільки набули чинності зміни до постанов Кабінету Міністрів України, що регулюють організацію інклюзивного навчання:
- “Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами” від 21 липня 2021 р.
- “Порядок організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти” від 15 вересня 2021 р. № 957.
Рекомендації допоможуть фахівцям інклюзивно-ресурсних центрів та педагогічним працівникам шкіл правильно визначити рівні підтримки, яким відповідають учні з ООП.
Рекомендації для працівників ІРЦ
Рекомендації для педагогів ЗЗСО
Раніше, роз’яснення про те, як школі визначати рівні підтримки та чим вони відрізняються, опублікувала Державна служба якості освіти.
Фото: автор – AlexLipa, Depositphotos