Де та як можна отримати житлову субсидію в Славутичі?

У травні 2021 року призначення житлової субсидії (у тому числі - на наступний піврічний період) здійснюватиметься лише після подання нової заяви про призначення і надання субсидії та декларації про доходи та витрати осіб, котрі хочуть одержати таку допомогу від держави.Для подачі документів на отримання житлової субсидії необхідно...



 

У травні 2021 року призначення житлової субсидії (у тому числі - на наступний піврічний період) здійснюватиметься лише після подання нової заяви про призначення і надання субсидії та декларації про доходи та витрати осіб, котрі хочуть одержати таку допомогу від держави.

Про це повідомили на сторінці Славутицької міської ради.

Житлова субсидія - безповоротна адреса держави на соціальну допомогу разливим споживачам житлово-комунальних послуг - мешканцям домогосподарств, що проживають в житлових приміщеннях (будинках) і не можуть самотужки платити за житлово-комунальні послуги, оплачувати витрати на управління багатоквартирним будинком та витрати на комунальні послуги в такому будинку.

Право на отримання житлової субсидії мають громадяни України, іноземці та особи без громадянства, які на законних підставах перебувають на території України, що проживають у житлових приміщеннях.

Для подачі документів на отримання житлової субсидії необхідно звертатися можна до Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітет Славутицької міської ради за адресою: вул. Героїв Дніпра, 2 (за умови попереднього запису на прийом за телефоном 0457929694, 0956061570 або зареєструвавшись в електронну чергу на веб-сайті ЦНАП https://cnap-slavutich.com.ua/poslugi/zapys-na-pryiom) з наступним переліком документів:

заява про призначення та надання житлової субсидії;

декларація про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії;

довідки про доходи - у разі зазначення в декларації доходів, інформація про які відсутня у ДПС, Пенсійному фонді України, фондах соціального страхування тощо і відповідно до законодавства не може бути отримана за запитом структурного підрозділу з питань соціального захисту населення.

У разі неможливості підтвердити такі доходи довідкою до декларації додається письмове пояснення із зазначенням їх розміру; договір найму (оренди) житла (у разі наявності); копія договору про реструктуризацію заборгованості з оплати житлово-комунальних послуг (у разі наявності); інші документи, які необхідні для розгляду питання про призначення житлової субсидії (у разі потреби); реквізити рахунку в банківській установі для виплат. Крім того, оформити субсидію можливо онлайн. Для цього необхідно:

1. Зайти на сайт Міністерства соціальної політики України (https://www.msp.gov.ua/) у рубрику «Е-Сервіси». У рубриці «Е-Сервіси» обираєте «Субсидії»

2. Автоматично переводить на сайт https://subsidii.mlsp.gov.ua/ де потрібно заповнити форму: обрати один з трьох способів реєстрації.

У разі обрання «реєстрація або вхід з ідентифікацією електронним цифровим підписом» та «реєстрація або вхід з ідентифікацією BankID», подання та підписання документів відбувається виключно в електронному вигляді без необхідності особистого відвідування управління соціального захисту. Також важливий момент, коли у разі обрання «реєстрація або вхід за адресою електронної пошти» зазначено, що необхідно подати документи у паперовій формі (після заповнення форми на сайті вам прийде ПДФ-версія документу, яку потрібно буде роздрукувати, підписати і занести у орган соціального захисту).

3. Після успішного входу в систему буде здійснено перехід до заповнення електронних форм: Заяви про призначення та надання субсидії у грошовій формі (зазначається відділення банку), Декларації про доходи і витрати осіб, які звернулись за призначенням житлової субсидії

4. Після заповнення всіх необхідних реквізитів необхідно перевірити та підтвердити правильність внесених даних, та подати документ. В результаті на електронну адресу надійде повідомлення:

Вашу електронну заяву на призначення житлової субсидії було успішно зареєстровано. Її номер - 1111111111111. Про всяк випадок збережіть його. Розглядатиме заяву саме той орган соціального захисту населення, який ви зазначили при заповненні електронної форми. У разі, якщо ви не використовували електронного цифрового підпису, вам доведеться особисто звернутися до органу соціального захисту населення, аби власноруч підписати документи.