Порт «Якір»: перезавантаження

Славутичани пам'ятають про яхт-клуб «Якір» на Дніпрі. Колись тут стояли кораблі, де жили будівельники Славутича, та ходила «Ракета» до Києва. Сьогодні ми маємо у комунальній власності об’єкти річкової інфраструктури та прилеглі до них земельні ділянки, які можна використати для розвитку міста. І ось чому. ....

 

Славутичани пам'ятають про яхт-клуб «Якір» на Дніпрі. Колись тут стояли кораблі, де жили будівельники Славутича, та ходила «Ракета» до Києва.

Сьогодні ми маємо у комунальній власності об’єкти річкової інфраструктури та прилеглі до них земельні ділянки, які можна використати для розвитку міста. І ось чому. Програма розвитку європейської транспортної мережі ЄС передбачає створення нових трансконтинентальних шляхів, що об’єднують декілька країн. Таких, як проєкт Міжнародного водного шляху Е40, у рамках якого передбачається з’єднати польський Гданськ та український Херсон водним шляхом річками Вісла – Західний Буг – Прип’ять – Дніпро.

В умовах зростання цін на пальне та перебоїв у роботі традиційних видів стає актуальним скорочення транспортних витрат та покращення логістики перевезень. Відновлення судноплавства на Дніпрі, Дунаї та Дністрі – один із пріоритетних напрямів Міністерства інфраструктури України, Амбітні плани щодо відновлення судноплавства по Дніпру мають і наші сусіди. Білорусь не має прямого виходу до моря, а обсяг її морських перевезень (через порти Литви та Латвії) становить близько 30 млн тонн щорічно. Тому на стадії практичної реалізації вийшов проєкт будівництва порту у Брагинському районі Гомельської області та логістичного центру. Між селами Нижні і Верхні Жари передбачено будівництво порту площею 41 га; річкового порту з інженерною інфраструктурою площею 68 га; мультимодального хабу і пристані площею 250 га.

Славутич готовий запропонувати об'єкти «Якоря» для розбудови інфраструктури внутрішніх водних шляхів України.  Саме з цією метою міським головою Юрієм Фомічевим створено ініціативну групу з розробки концепту розвитку об'єктів «Якоря» (яхт-клубу, пасажирського та вантажного причалів, прилеглих до них земельних ділянок). Рухаємось далі, долучайтесь та слідкуйте за новинами. Будемо вдячні за слушні пропозиції, нові ідеї. Пишіть нам: Ekonomika@slav.gov.ua