Завантаження ...

Розмова з начальником Славутицького відділу обслуговування громадян (сервісний центр)

Розмова з начальником Славутицького відділу обслуговування громадян (сервісний центр) управління обслуговування громадян головного управління Пенсійного фонду України у Київській області Надіею Баглай Пенсію можна оформити, не виходячи зі свого дому - в «один дотик»?...

                                                                                                               Розмова з
                      начальником Славутицького відділу обслуговування громадян (сервісний центр) управління обслуговування
                          громадян головного управління Пенсійного фонду України у Київській області Надіею Баглай


Пенсію можна оформити, не виходячи зі свого дому - в «один дотик»? З серпня місяця цього року Пенсійний фонд України запровадив нову модель звернення громадян за призначенням пенсії - в «один дотик» через Веб-портал електронних послуг Фонду. В чому перевага такого способу?

Відповідь:
- Ні черг, ні витрат власного часу на відвідування сервісного центру.

Що необхідно мати громадянинові, щоб скористатися такою послугою?

Відповідь:
- Для подачі документів через веб портал необхідно мати електронний цифровий підпис та наявність інтернету на комп’ютері.

Можете коротко пояснити кроки для здійснення послуги?


- Перш за все треба зареєструватися на Веб-порталі електронних послуг на сайті Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua/
2. Обрати пункт «Заява на призначення пенсії».
3. Заповнити анкету.
4. Завантажити документи.
5. Підписати заяву електронним підписом.
6. Відправити її до Пенсійного фонду України.
7. Дочекатися СМС (протягом 10 днів) - і прийти до сервісного центру за своїм пенсійним посвідченням.


Сервіс призначення пенсії в «один дотик» - один зі складових частин системи надання послуг у сфері пенсійного забезпечення в електронній формі (“Е-ПЕНСІЯ”), що реалізується Пенсійним фондом України, і включає заходи з переведення в електронну форму надання послуг та організації обміну даними з державними реєстрами для зменшення паперового документообігу при наданні послуг.

Знаю, що у Пенсійному фонді можна ще отримувати цікаві електронні послуги, будь ласко, нагадаєте нашим читачам, які саме?

- Серед іншого, на Веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України, можна також:
- налаштувати послугу безкоштовного СМС-інформування (щодо призначення/перерахунку пенсії; сплати страхових внесків роботодавцем та страхового стажу особи).

Отримати довідки, достовірність яких підтверджується QR-кодом (про розмір сплачених внесків (форма ОК-5), витяг із реєстру застрахованих осіб, довідка про розмір пенсії).


Застрахованим особам через особистий кабінет отримувати інформацію про страховий стаж та щомісячні відрахування єдиного соціального внеску роботодавцем;

Через кабінет страхувальника отримувати інформацію стосовно сплати єдиного соціального внеску, в тому числі щодо заборгованості підприємства з цього виду платежу, а також електронні «Довідки про трудовий та страховий стаж» працівників для розрахунку суми виплати за час тимчасової непрацездатності.

Окрім цього, у вересні місяці в тестовому режимі запрацював мобільний додаток «Пенсійний фонд», який робить спілкування з Пенсійним фондом максимально зручним та оперативним.



Розмову вів Вадим Івкін

Приєднуйтесь до наших сторінок в соцмережах і слідкуйте за головними подіями:
мрия