Які двигуни треба уникати, купуючи авто на вторинному ринку

Купуючи залізного друга, особливо на вторинному ринку, клієнти особливу увагу повинні приділяти його надійності. Особливо це стосується двигуна - найдорожчого агрегату машини. Однак, часом навіть найбільші імениті бренди розчаровують своїми моторами. Про двигуни, яких варто уникати на вторинному ринку - далі в огляді. 1. BMW N47 BMW N47 - дизельний чотирициліндровий двигун об'ємом від ....

 

Купуючи залізного друга, особливо на вторинному ринку, клієнти особливу увагу повинні приділяти його надійності. Особливо це стосується двигуна - найдорожчого агрегату машини. Однак, часом навіть найбільші імениті бренди розчаровують своїми моторами. Про двигуни, яких варто уникати на вторинному ринку - далі в огляді.

1. BMW N47

BMW N47 - дизельний чотирициліндровий двигун об'ємом від 1,6 до 2,0 л. Він з'явився в 2007 році на заміну застарілого мотора серії M47. До 2017 року цей силовий агрегат був доступний практично для всього модельного ряду BMW.

Найбільш проблемною частиною цього мотора став ланцюг ГРМ, що розтягується вже до 85 000 км пробігу. Заміна ланцюга, як виявилося, - нелегка справа. Оскільки розташований він з боку маховика, необхідне зняття всього мотора. Якщо ж цього не зробити, ланцюг незабаром може зовсім розірватися, і тут вже без капітального ремонту не обійтися.

2. Volkswagen 1.4 TSI

1.4 TSI - двигун концерну VAG, що надійшов у виробництво в далекому 2009 році. Незважаючи на зовсім невеликий об'єм, моторчик видає цілком дорослу потужність: від 122 до 180 к.с. Досягаються такі показники завдяки використанню безпосереднього вприскування і турбокомпресора. Такий мотор ставили на велику кількість машин концерну, аж до немаленького седана Volkswagen Passat.

Через високий ступінь форсування конструкція двигуна вийшла досить навантаженою. Не відрізняється надійністю паливна система, ланцюг ГРМ розтягується вже при пробігу 100 000 км, а через високий ступінь стиснення нерідким явищем для цього двигуна стала детонація.

До того ж маленький мотор дуже погано прогрівається в морози. Варто зазначити, що більш пізні версії двигуна позбавлені багатьох перерахованих проблем.

3. Renault Espace IV і Nissan 2.2 dci (G9T)

Не дивлячись на думку про високу надійність дизельних двигунів, невдалі екземпляри серед них аж ніяк нерідке явище. Одним з таких є двигун 2.2 dci (G9T) альянсу «Рено - Ніссан». Цей дизель ставився на велику кількість моделей обох марок. Зокрема на невеликі мікроавтобуси, такі як Renault Espace IV і Nissan Interstar.

Двигун вийшов вкрай ненадійним, з купою «дитячих» болячок, серед яких: проворот шатунних вкладишів, попадання масла в камеру згоряння через турбіну, а також дуже ненадійна паливна система. Такий мотор може принести купу проблем власникові, особливо при пробігу понад 100 000 км.

4. Mazda Renesis

Mazda довгий час залишалася єдиним автовиробником, який серійно комплектував свої авто роторним двигуном Ванкеля. Такий мотор має більш високий показник потужності, ніж його поршневі «побратими».

Так, мотор, встановлений на Mazda RX-8, при об'ємі в 1,3 л видає цілих 230 к.с. Однак недоліків у нього теж чимало. І якщо з поганою економічністю інженерам вдалося впоратися, то надійність залишається його ахіллесовою п'ятою. Ресурс цього двигуна становить близько 60 000 км, по закінченню яких мотор просто потрібно замінити на новий. Сьогодні роторні двигуни серійно не випускаються.

5. Mercedes-Benz  M272/M273

M272/M273 - сімейство V-подібних, шести- і восьмициліндрових двигунів Mercedes-Benz. Двигуни були представлені в 2004 році і мали цілий ряд варіацій. Ці мотори виявилися далеко не такими надійними, як їх більш старі брати.

Вже до 60 тис. км. можуть з'явитися проблеми з ланцюгом ГРМ. Ненадійним виявився впускний колектор, тече масляний радіатор. На більш об'ємних версіях двигуна трапляються задирки в циліндрі. На вторинному ринку машини з цим мотором можуть спричинити значно більше клопоту, ніж того чекаєш від автомобіля марки Mercedes-Benz.